onsdag 15 november 2006

Lite kul faktiskt

Idag så var jag och hälsade på Helena. Jag började prata om en som heter Lasse, att jag tycker att han är så snygg. Helena hade ingen aning om vem han är. Jag har försökt förklara så många gånger. Men jag kunde inte komma på vad han heter i efternamn. Talade om att jag nästan var säker på att han bor i Hansjö. Talade även om vad för kläder han brukar ha.Men Helena kunde inte förstå vem jag menade.Då började hon prata om en som hon tycker är så snygg och trevlig men som hon inte har en aning om vad han hette eller så. Men hon visste att han bodde i ett hus vid Brantudden.Hon trodde att hon visste att hans sambo jobbade på Statoil men inte vad hon hette. Så då fick vi skicka sms till Linda som talade om vad hans sambo hette och att dom bodde i Hansjö. Så då sket det sig. Precis då kom jag på vad han den där Lasse hette i efternamn. Så Helena gick ut på Hitta och skulle kolla var i Hansjö han bodde.

Han bodde inte i Hansjö. Han bodde i huset vid Brantudden. I det huset där Helena sett den snygga trevliga mannen Haha!


1 kommentar:

LiNdA sa...

Linda e ganska bra å ha ibland :o) å då e vi 3 som tycker han e snygg..