fredag 3 november 2006

En till lista

Stulet av Lovisa


Namn:
Malin
Födelsedag: 5 Oktober
Födelsestad: Stockholm
Nuvarande position: Arbetslös
Ögonfärg: Blå-grå-grön
Hårfärg: Just nu kastanj tror jag eller nåt sånt
Längd: 153,5.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Härkomst: Älvdalen och Göteborg blir det väl
Vilka skor hade du på dig idag: Mina svarta blendgympadojor
Svagheter: Ostbågar
Rädslor: Måånga
Den perfekta pizzan: Banan och curry och kyckling
Mål du vill uppnå detta år: Det här året är snart slut ju..
Mest överanvända fras på MSN: Det är "Haha"
Första tanken då du vaknar: "Vad jag är bajsnödig" (har en skötsam mage)
Favoritdel av dig själv : Mina öron
När går du och lägger du dig: Runt 22-tiden oftast
Pepsi eller Cola: Cola
MacDonalds eller Burger King: McDonalds
Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget
Choklad eller Vanilj: Choklad
Cappuccino eller Kaffe: Kaffe
Röker du:
Svär du: Japp
Sjunger du: Ja, för ofta säger mina barn och Mladen på jobbet.
Duschar du dagligen: Så gott som
Har du varit kär någongång: Ja
Vill du gå på universitet: Skulle jag väl kunna om jag visste vad jag ville studera då.
Vill du gifta dig: Vill och vill...
Har du bra självförtroende: Kan jag nog inte säga tyvärr
Blir du åksjuk: Bara om jag käkar pommesfrites med ketchup och dricker apelsinMer till. Då blir jag bilsjuk även om jag sitter vid ett köksbord.
Tycker du att du är attraktiv: Haha!!!
Är du ett hälsofreak: Nej
Kommer du överens med dina föräldrar: Självklart
Tycker du om åskväder: Ja, det gör jag.
Spelar du något instrument: Nej, men har provat flera stycken

Har du ... den senaste månaden:
Rökt: Nej
Varit hög: Nepp
Varit på en date:
Varit till ett köpcentrum: Ja, Moranoret..haha!
Ätit en låda kex: Nej
Ätit sushi:
Stått på scen: Inte det heller
Blivit dumpad: Nej
Badat naken: Nejsan Hejsan
Stulit något: Nja...provsmakat nötter och lösgodis på jobbet

Har du någonsin varit full: Japp
Har du någonsin kallats tease: Vad är det då?
Har du någonsin varit i slagsmål: Nej, så Lovisa brås inte på mig.
Har du någonsin snattat: Nej
Antal droger jag har tagit: Inga alls
Antal CDskivor jag äger: Jag har ingen aning faktiskt, men det är inte speciellt många
Antal piercingar: Hål i öronen Haha!
Antal tatueringar: Inga alls
Saker jag ångrar i mitt förflutna: Det är några stycken men det går ju inte att ända på nu.
Hur vill du dö: Knall och fall
Vad vill du göra när du blir vuxen: Är väl redan vuxen antar jag...
Vilket land vill du helst besöka: Irland tror jag...

När det gäller det motsatta könet:
Favoritögonfärg: Har inte tänkt på det
Favorithårfärg: Mörk kanske..eller va fan spelar roll då
Kort eller långt hår: Kort
Längd: Längre än mig men det är ju alla haha!
Vikt: Heller mage än läskiga magrutor
Klädstil: Jeans och t-shirt

1 kommentar:

Anonym sa...

Den perfekta magen har Daniel. Mage fast om han spänner får han rutor!