tisdag 7 november 2006

Snodd av Nisse igen

1. Tre namn jag lyssnar till: Mamma, Malin, Fröken Elfquist(som RosentopsLasse brukar säga till mig)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är glad när jag jobbar.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag att jag har så dålig karaktär
4. Detta är jag rädd för: Att det ska hända nån jag älskar nåt, halka och hundar jag inte känner
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Frukost, telefon, sms

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: , torka tårar på nån(euuh) och bita i stickade kläder som inte blivit sköjda i sköljmedel, äta ärtsoppa
7. Tre saker jag tycker om att göra: Köra bil, ligga i soffan och kolla på tv, prata med Åke
8. Detta vill jag göra just nu: Inte åka på personalmöte iaf som jag ska åka på senare i kväll...
9. Bästa känslan: Känna att man är behövd
10. Värsta känslan: Vara riktigt bajstnödig och vara långt hemifrån

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, glad och bra värderingar(alltså lika som mig)
12. Är jag kär just nu?
13. Jag vill gifta mig: Med vem?
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Se mina barnbarn, möta min själsälskade, köpa ett litet hus
15. Min käraste ägodel: Min bil

16. Något jag vill ha i present: En dvd
17. Detta har jag på mig just nu: Ful-t-shirt, bh, trosor och strumpor
18. Favoritkläder: Ful-t-shirt och ful-byxor
19. Favoritdjur: Åke
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt möjligt

21. Fyra av mina favoritlåtar för tillfället: "Svenska hjärtan" med Lasse Lindh, "Jag vill gå hem" med dig med Lars Winnerbäck, "Tufft jobb" med Nisse Hellberg, "Äntligen på väg" med Håkan Hellström
22. Skola – Jobb: Jobb
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag gillar: Vattenmelonen - Marian Keys(Jag läste faktiskt den före dig Nisse och har paxat den som min bästa bok :) )
25. En film jag gillar: Kopps

26. Tre TV-program jag gillar: Extra Extra, Singalong och Mäklarna
27. Favoritdoft: Sommarregn
28. Detta äter jag gärna: Mat

29. (1) Dricker helst: Vatten
(2) Dricker helst (alkohol): Kan tvinga i mig vitt vin med mycket fruktsoda
30. Favoritgodis: Ostbågar

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Okbodarna
32. Färgen på mina ögon: Blå-grå-grön
33. Min längd: 153.5
34. Jag tror på: Ärlighet
35. Jag spelar: Just nu mycket på mobilen

36. Person(er) jag beundrar: Evelin och Lovisa pgr av olika saker
37. Så här bor jag: Med mina ungar i världen bästa trea på andra våningen
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte en enda faktiskt
39. Det här tänder mig: Underarmar är vackra..haha!
40. Det här gör mig avtänd: Äcklig lukt

41. Favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: "Om man går fort och ler mycket så hinner ingen se hur ful man är"

43. En hemlighet jag vet: Kan jag väl inte berätta heller...
44. Den bästa present jag fått: Har fått så mycket i mina dar så just nu vet jag inte faktiskt
45. Senast köpta skiva: Playwoodskiva till Åke's bur

46. Udda förmåga/egenskap: Jag öppnar brödförpackningar i ena hörnet medans jag lägger dom åt sidan i kassan, en dum egenskap men ovanlig
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Flodhäst

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den med skivan var bra. Haha!

LiNdA sa...

jag vill inte heller åka på mötet :o(
å ja Malin, igår var du helt galen.. hahahah.. puss

Anonym sa...

Vad är en själsälskade?

Malin sa...

Svar till min syster om du läser det här:
Det är en själsfrände lixom då, har ju iofs träffat både Helena och Carina men dom vill jag ju lixom inte dela säng med..haha!

Anonym sa...

Malin: Aha, det var det som Daniel hade fundering på, men sen blev vi båda så förvirrade att vi förvirrade bort oss. Haha! :)