torsdag 16 november 2006

Bäähland

I eftermiddags så satt Lovisa och jag och trängdes i våran soffa. Ingen av oss vill sitta i Evelin's soffa. Vi gillar inte den och vi gillar inte stället den står på, så vi trängs tydligen hellre. Annars brukar vi köra varannan dag.

Nu satt vi där och trängdes och kolla på zoophobasarna som verkade leka "Herren på täppan" på en gurkbit. Då sa Lovisa att dom kanske var från Bäähland och dom lekte dom ju"Hääährren på tääähppan"

Sen sa Lovisa ord på Bääh-språket och jag skulle säga samma på Karate-språket. Innan körde vi lite cheerleders oxå och sa namn på olika lärare och deras elaka smeknamn.Så nu har vi legat och trängts och skrattat så vi nästan kissade på oss.

Här om dagen så sa jag när vi pratade om jobbiga ungar att deras braiga sidor väger över och att dom är väldigt bra att ha. Så sa en "När då" och hon menade det verkligen! Stackars hennes barn. Mina som är mitt allt här i världen och fan va kul vi har oftast!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Dessutom är ni inte riktigt kloka.Och det älskar jag er för. Bl.a. Puss!

LiNdA sa...

instämmer me förra inlägget.. ni e inte kloka på en fläck.. :oP
puss