torsdag 30 november 2006

Beundrar...

Min familj och mina vänner beundrar jag! Allihopa av så totalt olika saker men beundrar dom alla det gör jag.

Min familj:

Evelin: Hon har fått kämpa mot det mesta i sitt liv. Nu efter 17 år så är hon framme känns det som. Evelin står för vad hon tycker och låter ingen sätta sig på henne. Är du dum mot henne så glömmer hon det aldrig, men hon är den första att förlåta om du ber om ursäkt.

Lovisa: Hon står för vad hon tycker och tänker. Hon säger rätt ut vad hon tycker och hon ifrågar sätter om hon inte fattar hur folk tänker. Lovisa ser nästan allt positivt. Bestämmer hon sig för en sak så fixar hon det.

Pappa: Han står för trygghet. Det är en viktig sak. Han skulle aldrig svika sin bakgrund och sina värderingar.

Mamma: Hennes värderingar i livet är otroliga. Om alla hade mammas värderingar så hade världen varit totalt annorlunda. Alla skulle få vara som dom ville och alla skulle acceptera det. Mamma har ont jämt, alltid, men aldrig att hon skulle beklaga sig det minsta.

Olle: Han står oxå för trygghet och han ställer upp i alla väder och vind. Han talar ofta om för Evelin och Lovisa att var dom än befinner sig i världen och om dom längtar hem så kommer han och hämtar dom.

Petter: Han är så bra att prata med om livet är en strid. Han får en att se det positiva istället för det negativa. Han skulle kunna ha blivit en väldigt bra medlare.

Matilda: Hon har starka åsikter och står för dom. Och hon är påläst om det hon diskuterar. Hon vet alltid vad hon pratar om. Hon har väldigt bra värderingar.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Och du har en bit av varje av oss. Fy faan vad vi är bra. Puss.

Anonym sa...

Och jag beundrar dig för allt du klarat att göra i livet. För att du tycker att ingenting är omöjligt och för att alla är lika mycket värda!