söndag 26 april 2009

"Vi kissar i rutchkanan!"

Somnade så gott igårkväll. Var så trött. Blev tyvärr väckt av partande människor som stod utan för porten och rökte och krökade och framförallt pratade. En tjej hon pratade och pratade och pratade. Det var nog det värsta jag hört. Ett prat som dessutom var på otroligt dalmål. Har nog aldrig hör nån som pratat så mycket dalmål faktiskt, hon måste ha varit från Moooora. Hon var allt bra packad. Kunde inte annat än att skratta åt allt. Själv var jag så trött och visste inte var mina öronproppar var. Annars hade jag kunnat slängt i dom. Jaja, dom hade kul iallafall och det händer inte ofta att jag blir väckt så där mitt i natten av liv utanför.

Dom kissade nog inte i rutchkanan föresten. En tjej sa att det fick man faktiskt inte Haha!

Inga kommentarer: