torsdag 16 april 2009

Lite lammkött är kanske inte helt fel.

Jag skriver på ett presentkort hur mycket en kille, 20-23år, har kvar att handla för, säger högt till Carro att jag skriver dit mitt namn så nästa som tar emot presentkortet kan se att det är jag som räknar bort en del. Killen säger då glatt att jag ska skriva dit nummer och mailadress samtidigt också. Jag säger att han är jättesnäll som vill ha mitt nummer och adress och att jag gärna skriver dit det så han kan höra av sig. Men då är inte killen alls lite glad längre och säger nääää. När jag sen lämnar tillbaka presentkortet så säger jag att han kanske har en trevlig pappa och att jag isåfall kan lämna nummer och mailadress så hans pappa kan få det. Nää, säger grabben igen, nu nästan lite livrädd.

Nu har jag förstört grabbens bästa raggningsreplik. Han kommer aldrig använda den igen utan att tänka på att han råkade säga så till tanten på ica...hahaha!

1 kommentar:

LiNdA sa...

hahhaha..
varför kan inte jag jobba såna gånger.. tänk vad kul jag haft på min sida då