söndag 26 april 2009

En lista faktiskt, längesen nu

Senaste !
Låt du hörde
: Det var faktiskt när Lovisa och Jessica och jag sjöng påhittad text till "Staffan var en stalledräng" på vägen hem från Älvdalen idag.
Film du såg: Kommer inte ihåg faktiskt
Mat du åt: Mammas pannbiff och potatis och stekt lök och svartvinbärsgelé
Kram: Evelin eller Lovisa
Puss: På Lovisas eller Evelins kind
Känslan: Glad
Resa: Till Månsta idag
Glädje: Det var idag när vi sjöng som dårar tror jag
Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömde i natt
Person du träffade: Evelin och Lovisa och Jessica
Personen du pratade i telefon med: En tjej som har hundvalpar, tror hon hette Jeanette.
Personen du fick sms av: Carina
Gången du åt 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort faktiskt
Gången du var utomhus: Hela dagen idag nästan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Hmmm...sist Nisse var hemma tror jag.
Saken du köpte: En dricka på icaolsson i Älvdalen

Allmänt:
Ska bli skoj: När Lovisa köper sin hund

Ska inte bli skoj att: Mycket faktiskt
Sparar till: Mina tandläkarbesök
Pålägg som gäller: Gurka, alltid gurka
Önskar att jag var bättre på: Är nog rätt bra på det jag vill haha!
Dagens dryck: Vatten som vanligt
Vad saknar du: Just nu ett hus
Tre band/artister: Wilmer X, Joakim Thåström, Lasse Lindh
Vad har du gjort idag: Varit i Månsta
Brukar du svära mycket: Japp, folk säger så.
Hur tidigt stiger du upp: Det är olika men tidigt
Gillar du att slåss: Jag har faktiskt aldrig provat
Vad ska du göra ikväll: Efter jag lagat Evelins byxor så ska jag ligga i soffan
Hur många timmar sover du per natt: Det är så olika
Vem är snyggast i världen: Oj, svår fråga. Finns många snyggingar faktiskt.
Vad är det för veckodag: Söndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag vet inte faktiskt
Favoritplagg i garderoben just nu: Tights och långa linnen
Längd: 153,5
Vikt: Ojojoj, det vill ni då inte veta
Byter gärna garderob med: Finns nog ingen som har samma storlek som mig..haha!
Byxa eller kjol: Byxor, fast börjar gilla kjol också nu
Senast utlästa bok: "Vattenmelonen" av Marian Keyes
Mitt rum kan beskrivas som: Kaos men det är mitt kaos
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad och lycklig
Jag tränar: Vääääldigt sällan
Jag ville bli när jag var liten: Jag ville stå i kiosk och laga glödlampor.

Inga kommentarer: