onsdag 22 april 2009

Morgon

Vaknade strax före sju och gick på toa. Skickade ett sms till Lovisa att hon skulle vakna (Herregud vilken tid vi lever i alltså. Sitta på toa och skicka sms i samma lägenhet. Men det händer väldigt ofta i vår familj Haha) Lovisa svarade att hon mådde dåligt och hade ont i skallen. Så jag tog min katt i tratt och förvandlade henne till katt utan tratt. Tittade på henne medans hon tvättade sig en liten stund och sen somnade vi om. Jag med handen över såret och hon med en tass under hakan. Vaknade av att Wilma slickade mig på handen, det kliade väl på såret då antar jag. Kollade på mobilen som då stod på halv tio!

Lovisa sover än, antar att hon har ont i ryggen också och ska ge henne en värktablett när hon vaknar till liv. Själv ska jag käka frukost snart och läsa Moratidningen. Nu stapplar Lovisa upp och säger att hon har ont i halsen. Det var ju ryggen som skulle göra ont enligt beräkningarna jag hade Haha! Hon har mycket i skallen mitt lilla barn. Men nu har vi lovat oss själva att inte tänka framåt utan bara gå på det som är och acceptera det som blir. Så det känns som att jag kan känna mig lugnare då också faktiskt. Fick ju i och för sig nåt annat igår att grubbla på och få dåligt samvete över. Jag måste hitta mig en rik och snäll karl helt enkelt eller också vinna 32 miljoner. Nu är ju visserligen båda sakerna väldigt svåra att lyckas slå in, men jag får väl hoppas och hoppas. Karln kan ju vara väldigt ovacker och så, men det känns helt okej, bara han är rik och snäll så skulle det funka.

Nu blir det ialllafall frukost här.

Inga kommentarer: