torsdag 9 april 2009

Jävla skit

Nu är jag ledsen. Jag har på nåt vis haft av skyddsbeläggningen till min rotrensning i tanden som ska rotfyllas. Jag har inte käkat nåt hårt på den sidan. Nu är jag livrädd att det ska komma in bakterier där och förstöra allt. Tänk om det blir infekterat och så blir tänderna bredvid förstörda också.

Jag blev så glad över att Wilmas ben inte var så svårfixade. Det kändes som att allt var på väg åt rätt håll nu och jag tänkte att nu vänder alla bakslag. Men tji fick jag. Någon jourtandläkare finns det inte att ringa heller för att höra om det är okej att ha det så här några dagar. Några och några, blir ju en vecka nästan, kan ju inte prata med tandläkare förens på onsdag.

Jag låter säkert väldigt negativ men det är mycket som är jobbigt nu och helt ärligt så trodde jag att det äntligen var dags att det skulle vända nu faktiskt. Vet att många säger att det är upp till en själv hur man mår och jag försöker verkligen att må bra men det är inte det lättaste.

Ja, jag är verkligen ledsen.....

Inga kommentarer: