lördag 18 april 2009

Hahahahahahaaaa!

Roligaste på länge hände idag. Karro hittade sin termos i Lovisas rum. Dom hade den när dom hade friluftsdag på isen. Det var o´boy kvar i den. Precis när jag skulle rusa till jobbet så öppnade Karro den. Det visslade till som bara den från köket och sen hördes ett vårl från Karro och sen kom en stank som var olidlig. Mjölken hade surnat och termosen hade förvandlats till en tickande sur-o'boys-bomb och korken bara väntade på att få lyfta. Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö. Karro skrek över att hennes fingrar luktade sur mjölk. Lovisa stod i vardagsrummet och hulkade. Jag skrattade ännu mera. Karro skrek ännu mera när hon tvättat sina fingrar tre gånger och dom fortfarande luktade fan. Och hur det luktade i köket ska vi bara inte prata om. Jag blev ännu mera sen till jobbet än jag redan var. I bilen till jobbet satt jag och skrattade. Jag kunde inte sluta. Längesen jag skrattade så mycket. Undra om Karros fingrar luktar fan än.

2 kommentarer:

Karolina sa...

Hahahahahaa. Nej, men dom luktade säkert ett par timmar efter jag kommit hem. Usch!

Kanelbullen sa...

Hahaha!!!