söndag 12 april 2009

Lite av dagen

Gud vilken lång dag! Vaknade halv åtta och var trött som en get men kunde ändå inte somna om. Så det vara lika bra att kliva upp. Men nu är jag jättetrött istället. Ska faktiskt bli skönt att börja en timme senare i morgon, fast jag har då ingen lust att jobba till 17.00 men det funkar nog i morgon ändå.

Var bort till Olle som tjoppade över hundnätet från blåa Volvon till vita Volvon. Sen har Evelin och Lovisa och jag bäddat längst bak med filtar och täcken och transportbur och kisslåda. Nu kan Wilma bajsa och spy om hon vill. Bara att slita bort ett lager med filt då. Jag hoppas som bara den att det ska gå bra och att hon inte mår för dåligt på vägen ner. Just nu känns det som att jag är mera nervös över själva nedresan än operationen.

Städat på balkongen har jag också gjort. Den förbjudna balkongen. Men vi var inte ute och satt och så men ville iallafall fixa ordning lite. Jag trodde ju att balkongerna skulle vara låsta ett par veckor bara så jag lät mycket vara kvar när dom tog bort handtagen. Nu var det massor med stora terrakottakrukor som spruckigt och bara var i skärvor. Men nu är dom borta.

Inga kommentarer: