lördag 25 april 2009

Väskköp


Idag har vi varit till Mora. Ungarna shoppade kläder medans jag äntligen hittade en väska som jag tror att jag faktiskt tycker om. Jag hatar väska. Det är liksom inte min grej alls. Men nu för tiden så måste jag ju ha med mig linsgrejer och rövpiller(om jag skulle få ett njurstensanfall) och glasögon och en massa annat, så jag har insett att jag faktiskt måste börja med väska. Jag kan inte ha nån väska som man bär i handen. Då känner jag mig som en jättetant, fast jag inte tycker att folk ser ut som tanter som har det. Men jag har skitsvårt att bära en sån, fattar inte hur jag ska ha den riktigt. Den här väskan är full med olika fack och grejer. Det är faktiskt typiskt mig. Och så är den mörkgrå, ja ni ser ju själva. Nu hoppas jag att jag kommer att börja använda den också.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Snygg!

Monica sa...

Ha ha jag köpte oxå en väska igår. Vi får väl gå omkring och vara lite tantiga nudå.
Den va fin den du köpte.