onsdag 22 april 2009

Snart jobb

Nu har jag varit och lagat ett hål och är bedövad från kinden och ända upp till ovanför ögat. Det känns helt okej eftersom det gör förbannat ont under ögat än, trots att det inte blev nåt blåöga alls. Men det känns mysko att halva näsan är bedövad. Jag kan ju omöjligt känna om det skulle rinna snor eller om jag skulle ha en jättesnorkråka i just den näsborren. Men men, jag är ju snart lite känd för att ha snorbobbor på kinder och så när jag jobbar.

Ska dricka lite kaffe nu och sen se om jag får i mig lite mat utan att bita sönder kinden. Måste ju käka innan jag jobbar annars hungrar ju jag ihjäl. Wilma och Lovisa ligger i Lovisas säng och kolla på "Ebba och Didrik". Det är för övrigt en av dom bästa serier som gått på tv, anser jag iallafall.

1 kommentar:

LiNdA sa...

och du såg väldigt rolig ut :o)