fredag 10 april 2009

Lite av dagen

Jag har inte ont där jag tappade utfyllningen och det känns skönt. Hoppades på att det skulle komma nån tandläkare eller tandsköterska in och handla så jag kunde fråga om jag kan vänta tills på onsdag. Men jag såg inte röken av nån. Så jag har så här nu och skiter i det.

Jobbat hela dagen, lite kunder som 17 och rätt tråkigt. Som tur är så jobbade Niklas och Johan och Marcus idag. Det är kul när dom jobbar. Dom livar upp ica enormt. Trevlig med rara och glad och snälla pojkar!

Nu har jag äntligen ledig helg. Det känns behövligt. I morgon ska vi upp till Älvdalen. Ja, inte Lovisa för hon ska till Sandhed och käka påskmiddag med sin vän Karolina. Men Evelin och jag åker upp och umgås med dom bästa.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Välkommen, det ska bli roligt. Vi kan gå ut och leka med sämlan. Ta med dig stövlarna!
Lovisa kommer väl en liten stund och åker hem med petter?

Kramen!