fredag 24 april 2009

Frisk!

Jag hade föresten inte nåt skit i urinen, inte nåt mera än spår av blod. Det blev lite bekymmersamt eftersom jag inte ville ha nån läkartid, men jag vet ju att det är en sten och den kommer ju ut när den har lust. Och kommer den inte ut så gör det sjuhelsikeont och då åker jag ju naturligtvis in till akuten. Jag fick lov att lova det dyrt och hederligt.

Jag tyckte det var lite jobbigt när jag kom med min stora svartvinbärsgeléburk med kiss i. Det är då man inte vill känna människan som ska ta provet. Men eftersom jag jobbar i affär så är jag ju tjenis med dom flesta i våran by. Hon var visst ännu mera tjenis med mig för hon tog inte ens på sig handskar fast hon slaskade runt med mitt kiss. Okej, nu överdrev jag väl men hon hade iallafall inte några handskar på sig. Huvaligen så läskigt!

Inga kommentarer: