torsdag 23 april 2009

Blod och en massa korr

Japp, det var en sten som låg och tryckte här om dagen när jag var på jobbet. Hade lite känningar igår också på jobbet och tidigt i morse när jag kissade så blev det färskt blod på pappret. Nu tycker jag faktiskt att det får vara slut på stenar. Även om det inte verkar vara några jättestenar så gör det förbaskat ont när dom passerar sina kanaler och kanter. Dumt! Ska dricka transbärsgrejs på jobbet idag för att undvika urinvägsinflammation iallafall.

Halv fyra vaknade Wilma och jag. Så då slet jag av henne tratten. Tyvärr så blev hon så otroligt tacksam så hon korrade och korrade och korrade och hon blev även lekfull och ville leka med min hand medans hon korrade som en tok. När hon äntligen började att somna in så gick larmet på min mobil. Kul! Nu har hon haft tratten på medans jag duschat men den ska bort nu så hon kan käka och så innan jag åker till jobbet.

1 kommentar:

Svägerskan sa...

Tyckte Wilma om kattmaten hon fick av oss?