tisdag 14 april 2009

Nu är det dags

Ja, nu är vi uppe allihopa. Wilma är galen och försöker ta Lovisas fötter även idag. Jag har fått Wilma att kissa och ska även se om hon kan bajsa. Kan bli lite svårare men hon brukar ju tro att det är jag som bestämmer hennes toalettrutiner.

Jag somnade runt halv ett i natt och vaknade halv fem. Och nu så är det nervöst i magen faktiskt. Men jag vet inte riktigt vad jag är nervös över. Igår kunde jag ju lätt peka ut att det var för nedresan. Idag är det nog hela grejen. Jaja, det är som det är. Tack till er föresten som visat att ni bryr er om. Och mamma jag glömde och hann inte ringa upp dig igår, men vi hörs nångång under dan.

Nu ska jag platta håret och käka frukost. Nu jamar Wilma från köket. Inte många gånger det där lilla kräket jamat efter mat.

Puss puss

Inga kommentarer: