torsdag 4 juni 2009

Lugnt? Trodde jag ja

Fick redan på idag att Lovisa's betyg är öppna. Så om hon skulle missa nåt dom här dagarna som är kvar eller bli sjuk så finns risken att hon får IG ändå i nåt till ämne. Här har jag varit så glad att hon fixat nästan allt och så är det så här. Känns så jävla pissigt faktiskt. Jag är så glad att hon fixade kemin och sen att hon fixade provet i so idag med. Men det är kvar i so och det är kvar i engelska. Jag vill så gärna att hon klarar sina betyg, det behöver hon, den här våren har varit så jobbig för henne med både det ena och det andra. Så det här med att må bra och sova... Nä, det får jag fan allt vänta med tills efter midsommar när hon får besked om hon få nån plats i Mora eller inte. Och hur det än går så är jag så stolt över henne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju det som är huvudsaken, att du är stolt. Det lyfter henne. (hoppas jag)

LiNdA sa...

Att hon fixade provet idag, måste ju bero på alla experter hon fick vid köksbordet :o)
På ett eller annat sätt så kommer allt att ordna sig