fredag 5 juni 2009

Fått av Lovisa för en massa år sen



Mamma du är min ros sjära mamma Du är bäst

om du var en bloma skulle jag plocka dig. när du visna skulle jag gråtta I<3 you mami

mamma lilla hjärtat satt på en pinne så söt och så snäll nu vill jag hem till dig sjära mamma

Mamma, du vet väl att du är de bästa Jag har. I mitt hjärta fins du alltid kvar

hjärta smärta klap klap i mit hjärta finns du där "refren" Jag finns i ditt hjärta här

du är gammal och sliten snart ramlar du ner i sjiten. dinna gamla fötter är som bly Men för mig är du altig alltigt ny

4 kommentarer:

Trullexa sa...

Åh, så gulligt. De är kärlek de. Hälsa barnet det.

Kanelbullen sa...

Hon måtte ärvt sin poesi från olle.
Gud så rart!

Karolina sa...

Haha, åååååhh vad gulligt!

Lovisa sa...

åååh vad gullig jag är haha!

Roligastr är ju " jag finns i ditt hjärta här" hur vet ajg att jag finns i ditt hjärta? hahahaha