söndag 14 juni 2009

Ester och bilar

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker upp till Timrå och hämtar hem söta Ester, på torsdag närmare bestämt. Vi käkar frukost på vägen upp. Sist vi var upp så stannade vi utan för Edsbyn och käkade sallad. Tror vi ska göra sallad att käka på hemvägen den här gången. Vi måste ju ut med Ester på kisspauser och då kan vi ju passa på att käka. Måste ringa till pappa och fixa när vi ska byta bil. Vill inte åka i vita upp, det är lite långt och jag litar inte på den helt faktiskt. Varför vet jag inte. Dessutom ska det ju regna på torsdag och jag måste ha vindrutetorkare som jag vet funkar hela tiden. Vi får nog byta bil innan jag börjar jobba på onsdag. Sen får jag åka upp till Älvdalen och byta bil när vi kommer hem. Kan ju inte det på fredagen för då jobbar jag ju. Ska även besikta vita bilen på onsdag morgon när dom har sån där drive-in. Känns som att det blir lite rörigt min sista jobbvecka haha! Nu ska jag ringa pappa och fixa och bestämma lite.

Inga kommentarer: