måndag 8 juni 2009

Fick ett sms igår kväll

Hejsan. Är du Malin från spray date :)
Nä, nu är det nog lite fel tyvärr... Tror jag iallafall Haha!
Synd. chansar lite på hitta.se bara ;) okej, vet inte riktigt faktiskt. hur gammal är du föresten, blir lite nyfiken ;)
Hur gammal är din Malin ungefär då? Och hur gammal är du själv då föresten?
Snart 20 ;) du?
Haha, ja men du kanske har en trevlig pappa eller så till mig. Jag är 41 Haha!
Okej ;) jag duger säkert åt dej ska du se ;) hur mår du?
Nä nä du är för ung för mig. Men du känner ingen trevlig karl i min ålder :D
Finns ingen ålder för kärlek malin ;) är dåligt med det ;)
Då får jag hoppas att du hittar din Malin :)
Det finns ingen, sms raggar ;) har du aldrig fantiserat om yngre killar?
Nä det är inget för mig.
Va synd.
Ha de bra nu. Gonatt på dig
Det samma.

3 kommentarer:

LiNdA sa...

haha.. men fan, sumpa chansen till sms flirta lite :o)

Sanna sa...

Gud vad konstigt, jag fick samma sms igår jag också, fast med texten "Hej, är det du som är Sanna från spray date?"
Sen när jag kollade upp nummret så var det någon från Malung. Vad är detta och vad vill han? ;D

Trullexa sa...

Men Malin, sumpa chansen så där?! Kärleken har ju ingen ålder, precis som han sa. Kram