fredag 12 juni 2009

Värk värk värk

Jag har legat i migrän både igår och idag. Tror att allt släpper nu när skolan har slutat äntligen. Och när jag kopplar av så får jag ofta migrän. Migränen gör att jag dessutom blir dålig i magen, så det är svårt att vistas i samma rum som mig misstänker jag. Evelin ligger däckad i vardagsrummet. Hon har sån mensvärk så hon orkar knappt prata. För nån timme sen så gick hon här och hade tråkigt och så plötsligt så smäller mensvärken till. Wilma har ont i sina ben och har svårt att hoppa upp på en stol tom och hon sover mest. Det var lika förra gången hon hade opererat sig. Det är vissa dagar som hon har mera ont.

Men Lovisa som faktiskt brukar vara den eländiga av oss, hon är på Gröna Lund och roar sig och är överlycklig över att skolan är slut och att hon fixade sitt betyg. Ja, förutom i matte men det känns som en världslig sak just nu. Och så fysiken som hon valde bort men det är ju inget nödvändigt. Fan, va bäst hon är alltså. Hon behöver inte ens gå på nån sommarskola. Helt otroligt.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jaa, hon är verkligen värd sin lilla Ester nu. Som hon jobbat!

Ellie sa...

Vad det låter jobbigt med migrän, hoppas det blir bättre tills i morgon när jobbet drar igång igen.

Vad duktig hon är din dotter som klarat av skolan äntligen. Hoppas hon har jätte roligt på Gröna Lund :)

Syns i morgon.

Kramen