tisdag 23 juni 2009

Lite uppdatering

Mycket händer här nu och jag känner att jag faktiskt inte hinner att skriva så mycket. Ester har iallafall träffat Sälman och det gick hur bra som helst. Wilma gillar Ester mer och mer men har slagit Ester 2 gånger i huvudet när hon varit för närgången. Ester ha då skrikigt som att nån stuckit henne med en kniv. Men jag förstår Wilma. Att bli inträngd mot en vägg av en svart tuss som moffar och morrar kan inte vara så kul.

Ringde till syon på Orsaskolan idag och fick ett otroligt skönt besked: Lovisa kom in på BarnOchFritid! Jag är så lättad så ni kan inte tro. Och stolt är jag. Hon fixade det mot många odds! För ni ska veta, att allt har jag inte skrivit här, men hon har fått kämpa mycket mera än ni kan tro. Finns en del grejer som hon har emot sig när det gäller pluggning. Men hon fixade det!

Evelin hör dåligt men dropparna hon fick igår har redan gett resultat. Lättnad det också.

Mamma sa igår:"Men va bra att Lovisa skaffade Ester".

Känns som att så mycket faller på plats nu äntligen. Det är vi värda tycker jag efter den här jävla helvetesvåren.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

jaaa det är ni värda!

Puss på er!

Ellie sa...

Vilken lättnad att hon kom in på det hon vill:)

LiNdA sa...

ja ni är absolut värda det..