tisdag 2 juni 2009

Kuken!

Jag brukar inte bli arg när nåt i den här stilen händer. Jag är inte arg nu heller. Men jag är ledsen faktiskt. Fick höra idag av en tjej i huset bredvid att vi inte kommer att få balkonger förens i september. Det känns faktiskt inte alls kul. Inte ett dugg. Jag brukar bli irriterad på folk som tror att vissa företag gör saker för att jävlas. För alla gör ju det bästa dom kan. Men nu känns det faktiskt som att det är för att jävlas. Jag tror att det var i början av Oktober som dom tog bort handtagen till våra balkonger. Dom visste alltså redan då att dom skulle fixas. Ändå har dom inte beställt grejer så balkongerna ska bli klara så fort som möjligt. Det känns faktiskt som att det spelar ingen roll att vi får vänta. Vi är ju loosers ändå som inte har råd att bo i hus. Fjuttiga 120 kronor dras det av för oss.

Hur ska Wilma klara hela sommaren utan en balkong tro? Och Lovisas valp kommer hem om ca 2 veckor. Hur kul blir det att lämna henne ensam i september när dom ska börja banka och fixa. Hon kommer ju säkert bli skiträdd. Och jag måste jobba då. Nä, det är inte kul längre....

3 kommentarer:

Ellie sa...

Förstår dig fullt ut Malin!
Tycker synd om er :(

LiNdA sa...

jag tycker också synd om er.. fan sjukt!!

Kanelbullen sa...

Dumma, dumma dom!!!