måndag 30 juni 2008

Lediga dagen

Var till Helena och fikade mitt på dagen. Så skönt att sitta på hennes altan och prata om allt och inget. Trevligt att träffa hennes ungar också. Ser ju inte dom så ofta. Svårt att fatta att min Hampus är så stor. Min lilla gubbe, han som föddes när jag hade sån bebishysteri och ville ha en till unge. Men då kom min Hampus och botade mig från det. Och nu är han så stor.

På eftermiddagen så åkte vi till Mora eftersom Evelin skulle till läkaren. Han tyckte att hon självklart kunde framföra en bil. Så i morgon så skickar vi in intyget till vägverket. Hoppas dom nu godkänner det men det tror jag.

Lovisa sover på Sandhed i natt. Dom skulle till Tandsjöborg tidigt för att hjälpa Margit att packa och sen sover dom där en natt. Så Lovisa blir alltså borta två nätter. Känns konstigt faktiskt. Är ju van att ha henne här jämt.

Blev en liten oväntad sak i mitt flyt... Men jag tror och hoppas att det fixar sig. Det märks hur det blir och blir det kattbajs av allt så är det bara att acceptera det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis - du vann på charlotte.nu! Maila din adress till mig på charlotte.silfverberg@allas.aller.se
så skickar jag vinsten till dig.