måndag 30 juni 2008

Just nu i min älskade trea

Idag ska jag till Helen och fika en sväng, om hon nu är hemma. Jag har skickat ett sms men hon är dålig på att ha ljudet på. Sen ska Evelin och jag till Moradoktorn på eftermiddagen och jag hoppas att det går bra. Fast jag vet faktiskt att det kommer att göra det. Hon har ju helt normala reflexer och sånt. Få se om Lovisa tar följer med och tar med nån kompis för då kan dom springa på Mora och kolla i affärer medans. Men annars ska jag inte göra nåt alls idag. Bara lata mig och ha det bra.

Drömde en väldigt konstig dröm i natt. Jag och flera stycken satt inne på kontoret på jobbet och så kom det en chaufför och började tala om en massa saker som jag gjorde på midsommar. Jag blev jätteknäckt för jag tyckte att jag faktiskt kom ihåg allt men han räknade upp en massa saker. Sen började alla på ica att räkna upp grejer också som jag gjort. Jag hade varit jättedum och otrevlig och hemsk. Jobbigt att vakna och känna att alla tycker att man är en pina i röven. Skönt sen när jag insåg att det var en dröm...

Plötsligt verkar det som att livet flyter lite lättare. Iallafall på en front. Nu ska jag bara hålla tummarna för att inget oväntat händer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicken läskig dröm! Du som är så snäll och rar.

Puss!