torsdag 3 januari 2008

Dagen idag

Mina rara barn har fixat middag idag till oss. Tacos som var så himlans gott! Jag skjutsade Lovisa så hon fick springa in och handla. Det var skönt att få lite frisk luft. Jag blir hemma imorgon oxå. Jag är trött, trött och trött. Och huvudet värker och halsen kliar och snoret rinner. Men mest är jag så trötter. Käkar Esberitox oxå och jag tror på det den här gången eftersom det hjälpte förut. Men jag kanske började käka det för sent. Men jag stoppar i mig. Det kan ju inte skada iaf.

Träffade våra nya grannar idag när Lovisa och jag kom hem. Dom verkar trevliga tycker jag. Skönt när det kommer folk i porten som man faktiskt tycker verkar bra. Ska in och kolla på deras husdjur nångång oxå. 4 stycken på så där enochenhalvmeter ungefär. Sen hade dom en liten bebis oxå på några månader, typ 5-7 ungefär eller nåt sånt. Jag kan inte sånt längre Haha! Den kunde iaf hoppa i hoppgunga.

Annars har jag mest legat i soffan och spelat Sims2.

Inga kommentarer: