lördag 26 januari 2008

Mina rara kunder och dom bästa i världen

Idag har jag tyckt att livet varit en strid och det kan jag tacka mensen för som kom igång idag. Jag har varit trött och vimsigare än vanligt och smågrinig och eländig helt enkelt. På eftermiddagen kändes det värst och jag kände att ingen på hela jorden tyckte om mig. Men så kommer det in 3 kunder inom loppet av en timme och talar om att dom tycker om att handla när jag jobbar. Sånt värmer verkligen och det är så skönt att få höra det när man själv tycker att man inte alls är på toppenhumör. Och det som var roligast var att ingen av dom här tre är några som brukar kläcka ur sig såna saker. Jag har aldrig hört nån av dom ens nämna nåt sånt till mig förut. Annars har man ju några kunder som kan säga snälla saker lite då och då. Det som retar mig lite bara att en av dom här som var så snälla idag har jag glömt vem det var... Men så är jag rätt vimsig idag oxå.

Och när jag kom hem så var det bara att slå sig ner i soffan och käka tacos som ungarna fixat. Mina bästa bästa bästa ungar alltså!

1 kommentar:

dentatuerademamman.com sa...

Det var väl ett härligt beröm! Kom i håg att de där egentligen inte hade behövt sagt något, därför blev det de som de sa ärligt.
De menade det.
Jag hoppas du får en härlig söndag!