söndag 20 januari 2008

Är jag en lögnare?

Vi har ju fått nya grannar. I natt är det troligtvis första natten dom sover här, för det kom flyttlass i morse. Dom frågade mig hur det var i det här huset. Om det var liv och så. Jag svarade att det var otroligt tyst, fast man visste att folk hade efterfester så hördes det knappt nåt alls. En enda gång har jag blivit störd och det var en alkoholfri tonårsfest! Då sjöngs det ju kareoke högt som 17. Sen har ju folk haft fester och varit ut på balkongen och rökt och så. Men aldrig nåt så man skulle kunna klaga.

Men nu är det världens liv hos grannen. Dom bankar och skriker och spelar och för liv som 17. Så jag hoppas allt jag kan att det är i andra porten för då hörs det inte till dom nya grannarna eller oxå så hoppas jag att dom nya sover på gamla stället i natt. Dom måste ju tycka att jag är helt blåst som tycker att det är lugnt när det är sånt här liv.

Inga kommentarer: