tisdag 29 januari 2008

Jaja

Jag vet inte vad det är med mig just nu. Jag har jättesvårt att somna på kvällarna eller nätterna rättare sagt. Ligger vaken till ett halv två minst. Är så himlans jättetrött när klockan sen ringer och jag ska upp. Jag blir ledsen när folk fräser till mig och har svårt att skaka av mig det. Nåt jag i vanliga fall har väldigt lätt för, lite för lätt till och med. Jag tycker det är jobbigt med höga ljud. Papperspåsarna på jobbet är ingen höjdare. Fick migrän på jobbet idag men hade inga tabletter men tog direkt jag kom hem. Sen så blödde jag näsblod oxå. Det har jag aldrig i hela mitt liv gjort förut. Att jag mår så här tror jag är faktiskt för att jag inte kan sova. Sömn är så viktigt alltså. Men annars mår jag bara bra. Hade en sån här period och då botade jag det med att sitta länge vid datorn. Få se hur länge jag orkar ikväll. Men jag är inte den enda som är trött. Så gott som varannan människa som är in på jobbet klagar över hur trött dom är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har varit fullmåne, det kan ju vara därför jag kan inte heller sova då. Värst är det när det blir kombinerat fullmåne och PMS då tål jag inte att nån tittar på mig.Hoppas du snart blir piggare.

Anonym sa...

Du låter som din far.

Puss min unge!