tisdag 22 januari 2008

Storstädning

Igår åkte vi hela mora runt för att hitta sand åt Åke. Det fanns ingenstans. Men tillslut på fick vi tips på Mekonomen att kolla på Mattssons järn. Och där hade dom 25 kg för 50 kronor. Är så glad att jag hittade ett ställe som har sand nu. På Mora järn och bygg fattade dom inte alls nåt om sand. Dom hade inte ett sandkorn. Jo, nu ljög jag lite. Dom hade dålig sand som 17 som man skulle ha under golv. Så idag har jag städat och gnuggat och gjort fint hos Åke. Wilma försökte att tvinga på mig sin hjälp men jag ville faktiskt inte ha den hjälpen.
Utan inredning

Med inredning och boende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så fint han har det, den lille vackre.

Puss!

Anonym sa...

Nu har min lilla pojke fint igen =) Vad söt han är. Och vad duktig du var att göra det utan att Lovisa var hemma. Jag menar det borde ha varit svårt när Wilma kommer och vill hjälpa till =)