söndag 6 januari 2008

Händig? Nja, inte speciellt

Idag har jag bara haft ont i skallen på förmiddagen, sen gick det över. Jätteskönt alltså, har haft ont i den i över en vecka tror jag. Nu får det vara slut med sjukt här. Annika smsa och sa att jag kanske skulle kolla om jag hade rh-virus. Det var tydligen nåt som bara ungar brukar få men att vissa vuxna fick det nu oxå. Och då hjälper bara penicillin. Så om jag blir sjuk igen snart så ska jag faktiskt kolla det. Men gillar inte att stoppa i min penicillin.

Jag har satt upp Lovisa's spegel oxå. Så jag har borrat och fixat. Och jag skulle ju bli så nöjd med resultatet. Men nja, det blev rätt så snett. Eller väldigt snett. 1,5 cm skiljer det närmare bestämt Haha! Men det gör inte så mycket. Vi ska ju bo här riktigt jättelänge och när vi flyttar så måste det ju ändå tapetseras om i hela lägenheten. Eller hur Petter?!

Sen har vi varit och sopsorterat en massa pappersförpackningar och papper och metall och tidningar och kartonger och plastförpackningar. Och så handlade vi lite.

Inga kommentarer: