söndag 9 mars 2008

Andra chansen

Då har jag snart kollat klart på melodifestivalen totalt. Igår var det ju andra chansen. Och jag tyckte inte att nån av dom låtarna var det minsta bra. Inte ett dugg. Och jag kommer knappt ihåg vilka som var med igår heller faktiskt. Jag röstade iallafall på nordman, men det var endast för att inte Carola skulle gå vidare. Ja, ni får tycka att jag är löjlig men jag klarar inte henne. Eftersom jag sagt att jag måste välja en låt som var bäst av dom som var med även igår så gör jag väl det då. Fast det är svårt som 17. Men jag tar nog "Det finns mirakel" med Suzzie Tapper. Den är ju rätt fin om man tänker på att hon skrivit den till sin man. Men bra? Inte min smak kan jag säga iallafall.

Nu tror jag att jag tycker att Sanna Nielsen ska vinna alltihopa. Om jag nu kommer ihåg rätt. Jag har redan glömt dom flesta låtarna som gått vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så röstade jag också!