söndag 16 mars 2008

Men hallååå

Jag vill också tjäna en massa pengar på min blogg som dom här småbrudarna gör.

Namn: Malin

Ålder: 40

Blogg: http://malinakrocko.blogspot.com/

Sysselsättning: Har ett vikariat på Ica i Orsa

Arbetstimmar per dag med bloggen: Kanske 5-15 minuter lite då och då

Inkomst per månad: Jag ska få en massa nu hoppas jag

Eget företag:

Besökare per dag: runt 50

Började blogga: För ca 3 år sen tror jag

Varför jag bloggar:

För jag hoppas att få lika mycket pengar som dom där tjejerna Haha!



Vill ni att jag gör reklam för just ert företag. Så lämna en kommentar så lägger jag in ert namn till höger här brevid. Jag nöjer mig om jag får typ 1000:- per företag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!

Anonym sa...

LOL. Men seriöst, om du vill så kan du. Men det kräver seriositet och svett.