fredag 28 mars 2008

Dagen

Jobbat hela dagen. Först så var det städning i två timmar. Sen skulle Kicki lära mig och Carro att beställa dricka. Det var rätt så rörigt tycker jag. Får väl se om jag klarar av det. Blev inte mycket kassajobb på förmiddagen. Kändes konstigt men även väldigt skönt. Andra dagen på rad som jag faktiskt varit mycket på golvet. Efter lunch så blev det kassajobb och innan jag skulle gå hem så beställde jag "bakeoffbröd". Det var först gången jag gjorde det själv. Fick lite hjälp av Linda men jag känner att det är nåt jag iallafall lätt kommer att klara av.

Efter jobbet så åka Evelin och jag till Mora och där mötte vi upp Lovisa och Jessica. Evelin och Lovisa var till Synsam för att få synen testad. Nu ska vi skicka in papperna i helgen och sen är det bara att vänta och sen blir det köra som 17 här. Fast först så måste ju vi ju gå kurs också men det fixar sig sen.

1 kommentar:

LiNdA sa...

klart du kommer fixa det där :o)