torsdag 6 mars 2008

Dumma Niklas

Idag så stod jag helt själv inne i mjölkkylen. Kände att jag var väldigt gasig i magen och så släppte jag ut en skön fis. Precis då så kliver praktikant-Niklas in. Och han blev lite ställd om han skulle säga nåt eller inte, så jag sa:
"Fick du lov att komma in precis när jag släppte en fis?"
"Hahaha, jag hörde det"
"Först är jag helt själv länge och sen när jag känner att det är läge för en fis så dyker du upp."
"Hahaha" skrattar unge och går iväg.
Sen kommer Daniel och tittar på mig och viftar med handen.
"Uhhh, va det luktar, vad har du gjort"
"Fan, för er"

Fisen luktade inte det minsta, på sant. Men jag lär nog för höra det här antar jag...

3 kommentarer:

LiNdA sa...

hahhahaha..

Anonym sa...

Inte visste jag att dom skrivit en låt om dig!

Hahaha!!!

Anonym sa...

Du är rolig du Malin