söndag 30 mars 2008

I morgon

I morgon blir det fullt upp hela dagen. Klockan 06,45 ska jag skjutsa Evelin till Bollnäsbussen. Klockan 07.35 ska jag åka till jobbet och börjar jobba klockan 08.00. Klockan 11.00 ska jag på möte i skolan pgr av Lovisas val att skippa fysiken. Vilket jag tycker är ett väldigt klokt val. Bättre att lägga ner tid på sånt om man fattar lite av än nåt man inte fattar ett dugg av. Sen tillbaka för att jobba till klockan 17.00. Senare på eftermiddagen så är det redovisning på Uppdraget på skolan. Och då ska jag dit och kolla. Jag som är van att ta det lugnt kommer att stupa isängs sen. Det är konstigt att man orkade så mycket mera när ungarna var små. Man orkade mera när man var mitt upp i allt. Ser det på alla som har småungar, även om dom är i min ålder eller äldre, dom orkar liksom mycket mera på nåt konstigt vis. Eller det är nog det att jag blivit bekväm. Att jag njuter av att slippa hinna med allt och då blir man nog slöare på ett vis.

Inga kommentarer: