onsdag 26 mars 2008

Ingen före- och efterbild här inte, glöm det

Jahapp, nu har jag klippt mig. Blev jag nöjd då? Nä eller jo, det är väl okej kanske. Eller det är fint klippt men jag ser ju inte bättre ut för det. Men det är ju så med mig verkar det som. Jag försöker göra lite förbättringar men det hjälper inte. Jag tränar nu rätt bra på min crosstrainer. Men går jag ner i vikt? Nä, inte ett dugg. Jag tycker att om man rört sig väldigt dåligt, så tycker jag faktiskt att en timme på crossen ca 4 dagar i veckan SKA ge resultat(har hållit på i flera veckor faktiskt) Men näpp inte på mig. Som när jag körde med nutrilett i två veckor förut. Det enda jag unnade mig var en liiiten hårdbrödmacka på kvällen. Gick jag ner i vikt? Nä, jag gick upp. Precis som jag gör nu när jag tränar.

Så nu bryr jag mig inte. Jag tränar från och med nu för att mitt hjärta ska må bra. Och som jag sa till ungarna: Bättre att vara fet och ha ett bra hjärta än att vara fet och ha ett otränat hjärta. Vi ska iallafall få åka på företagshälsan i Mora på jobbet. Men jag har ju nyss kollat upp mig kom jag på. När jag åkte in för njurstenen så tog dom ju en massa prover och blodtryck och så. Och jag mådde perfekt enligt dom iallafall. Själv tyckte jag ju verkligen inte det eftersom jag hade ont så jag skulle ha kunnat lagt mig ner och dö.