måndag 10 mars 2008

Nu vet jag vad jag tycker



Okej, nu kan man höra alla låtar som ska tävla på lördag(det är väl på lördag va?)Nu har jag lyssnat igenom den här filmen och jag hoppas faktiskt på Sanna Nielsen. Den är bra, riktigt bra till och med. Sen blir jag ju väldigt glad av Frida&Headline. Och Amy Diamond funkar också. Men den låt som jag tror vinner är Linda Bengtzing, den är rolig att sjunga med i. Vilket Nettan på jobbet har fått dille på Haha! Men Christer Sjögren..hallå! Och dom där Wrångedahl eller vad dom heter. Och Charlotte Perrelli hade jag glömt bort totalt.

Nä, jag håller som sagt va på Sanna Nielsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte sett melodifestivalen men i det här klippet tyckte jag Carlotte P var bäst! Linda B var så käck! Amy D var så bra! Vi får se på lör vem som vinner!