måndag 24 mars 2008

Morgonskriveri

Jag vaknade klockan 6 som vanligt, fast jag sov i mitt nya rum. Lovisa ligger än och klockan är 08.30. Hon sover alltså bättre i det rummet. Jag kunde omöjligt somna om så jag läste ut min bok jag började lite smått på igår. Den heter "Brustna hjärtans café" och Lolly Winston har skrivit den. Jag tyckte väldigt mycket om den. Så nu ska jag ut på Adlibris och se om jag hittar flera böcker av henne.

Nu är jag trött som en get men nu är klockan för mycket för att jag ska lägga mig igen. Idag ska vi till Älvdalen och träffa Matilda och Salli, det var ett tag sen nu. Och så ska vi naturligtvis träffa alla andra också men det hör liksom till vanligheterna. Wilma får stanna hemma idag igen. Dels för att jag inte vill att hon ska spöa Salli och sen mår hon ju så otroligt illa när vi åker bil. Hon mår helt klart bättre av att vara hemma.

1 kommentar:

LiNdA sa...

jag vakna oxå upp tidigt, drygt!! lyckades somna om, vägra kliva upp,
sen ringde kl 9,30, så lite sovmorgon har jag haft iaf :o)