lördag 16 december 2006

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Fick höra idag att ISS mist kontraktet på FM Mattson. Fast Helena och jag som var så fruktansvärt dåliga inte har städat där på över 1½ år. Och att det tydligen redan var klart vilka som skulle städa där sen. Så himlans skönt att få höra det. Dom som kom efter oss var tydligen inte ett dugg bättre. Och inte är jag ledsen heller över att Wibe inte heller anlitar ISS längre. Fick höra här om dagen av en Wibe-anställd att jag var saknad där. Inte att dom saknade P-Anette/Angelica eller F-Angelica/Anette utan mig!

Så ISS...peta er i röven! Haha!

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Och sen måste det varit roligare att jobba med er som städerskor. Så glada och trevliga som ni var. Ja och är förstås. Puss min unge.

Anonym sa...

Klart dom saknar er mer än de där jäkla surisarna. :)

Anonym sa...

Heja :-)