onsdag 27 december 2006

Onsdagen den 27 December

Vaknade första gången 6.15, ont i halsen som fan och känner mig febrig. Somnade om och vaknade flera gånger. Men gick upp för en stund sen. Båda flickorna var vakna. Har ringt till arbetsförmedlingen. Hade för mig att jag fick lov att besöka dom senast idag men ringde för att hoppas att det räckte. Men jag fick lov att åka dit. Åka och prata med en tv-skärm med någon i Mora, känns inte speciellt seriöst men det är ju som det är bara. Ska skjutsa Linus till tandläkaren samtidigt.

Sen blir det resa till Falun. Jag ska till Carina!! Det ska bli så kul att få umgås med henne! Vi ska även gå ut en sväng. Helt sjukt. När jag äntligen tar mig till Carina och vi ska ut så är det en vanlig vardag. Undra hur många som går ut då och vad det är för folk som går ut? Blir väl vi och några försäljare och så nån som har svårt att sluta dricka efter alla festdagar som varit under julen Haha! Fast jag måste ju komma ihåg att det inte är Orsa. Det kanske är flera som inte kunnat gått ut under julen och som är lediga i mellandagarna. Hur som helst så ska det bli kul att träffa Carina och även Tina och Jonas. Vi ska åka till dom med lite grejer som Carina skulle lämna. Nästa gång jag träffar Tina och Jonas så är det väl på Therese's och Jörgen's bröllop.

1 kommentar:

Anonym sa...

,.... fast det är ju klart att man skall ju aldrig säga aldrig,... ha ha ha haaaaaaaaaa ;D