lördag 9 december 2006

Ett-kort-i-timmen


Kl.10 tände jag ljuset så det skulle brinna ner lite tills i morgon


Kl.11 kollade jag lite nyheter. Hoppas Fuglesang får åka upp i natt.


Kl.12 var vi i Bäcka. Man ser inte Orsasjön för dimman.


Kl.13 var vi i köket i Månsta och pratade.


Kl.14 postade vi en bok som Nisse sålt.


Kl.15 Satt vid köksbordet och pratade. Mamma's älg är allt bra söt.


Kl.16 käkade vi mamma's goda köttbitar och lök. Mums!


Kl.17 sa jag hejdå till mamma som satt och läste i vardagsrummet.


Kl.18 tände jag värmeljusen i vardagsrummet.


Kl.19 pratade jag i telefon.


Kl.20 drack jag lite ica-cola som jag inte ens gillar.


Kl.21 var det sista programmet av mitt kära "Singalong"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar inte hur du lyckas klaffa precis när programnamnet är. Jag kunde inte alls när jag skulle knäppa kort på det.

Puss!

Malin sa...

Det är för att jag är så himlans bäst helt enkelt :)

Kanelbullen sa...

Det är skitkul att se "Ett kort i timmen".Jag börjar, men sen glömmer jag bort att knäppa. Puss min unge!