måndag 11 december 2006

Tjejsnack v50

Lyssnar du ofta på musik?
Har ofta radion på, har musik på datorn ibland när jag städar eller sitter vid datorn.
Vilken/vad är din favorit inom musik?
Det beror på vilket humör jag är på. Jag spelar från AC/DC till Winnerbäck och Thåström till WilmerX.
Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Jag sjunger för ofta tycker mina ungar, speciellt Evelin. Sen kan jag spela lite av varje faktiskt hur otroligt det än låter. Men jag spelar inte nåt jättebra.
Om du har träffat någon artist, vilken/vilka?
Jag har ju kramat Anders Lundin :) Han sjunger ju barnvisor.
Och så Klasse Möllberg...hmm...(vill ju helst förtränga det) Och nu försvann dom andra ur minnet.
Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Ingen som helst aning faktiskt. Vet inte om jag skulle vilja vara nån annan än mej konsigt nog.

Dom här frågorna kom från Emma

Inga kommentarer: