onsdag 13 december 2006

Julklapp

Idag har jag fått min första julklapp för i år. Jag fick den av en kund! Jag och Linda har en tant som vi verkligen gillar och hon gillar oss oxå. Sen idag så skulle hon betala och då slängde hon fram en gosehund till mig och sa att jag skulle ha den och så slängde hon fram en till och sa att den skulle Linda ha. Hela min kö stannade till och blev tysta. Sen log dom allihopa. Jag gick runt kassan då och gav våran tant en kram. Då lät kön: "Men åhhh..." och så log alla ännu mera.

Den här tanten är inte nån tant som pratar med vem som helst. Hon är inte nån som berömmer i onödan. När jag slutade på Ica för att börja på ISS förut så sa hon: "Det är dumt tycker jag. Nu kan jag ju inte handla här mera." Det var det som värmde mest fast jag fick höra så många som tyckte att det var synd att jag skulle sluta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men det var ju kul,... =)

Kanelbullen sa...

Men oh, vad rart. Det måste vara kul att bli så officiellt (?) uppskattad. Var bra gjort av henne. Men du är ju snäll och rar.Puss min unge.

Anonym sa...

Men vilken snäll liten tant!

LiNdA sa...

jag måste oxå krama om henne å tacka nästa gång jag ser henne..
hon e snäll vår tant :o)

Anonym sa...

Jag är stolt över dig