måndag 8 januari 2007

Tjejsnack v2

Kroppen

Vad tycker du om din kropp? Utanpå skulle jag väl vilja ändra det mesta men inuti så tycker jag den är bara bra faktiskt. Det är en frisk kropp i en fet förklädnad lixom.

Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det? Som sagt va det mesta, men mycket skulle jag väl kunna ändra på till en viss del. Men då skulle det bli en massa andra följder. Vilket är finast tro?

Vad är du mest nöjd med på din kropp? Mina öron!

Vad är du mest missnöjd med på din kropp? Resten

Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför? Ingen aning faktiskt, har aldrig tänkt så och har svårt att tänka mig in i det oxå.


Frågorna kommer från Jeanette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha haaa,.....ja våra öron är jävligt vackra,.... =D

Kanelbullen sa...

Dom har ni efter mig. Puss min unge!

LiNdA sa...

om du e nöjd med dina öron.. varför gömmer du då alltid dem bakom massa hår?? ;O)

puss