onsdag 24 januari 2007

Brödrosten!

I lördags när Evelin skulle rosta bröd så luktade det så konstigt. Det luktade jätteilla alltså. Vi fattade noll men sen sa Evelin att hon inte alls tyckte att det var så konstigt för det låg en penna i brödrosten. Eller en fd penna. Den hade förvandlats till en plastklump. Lovisa och Evelin försvarade sig direkt med att ingen av dom hade haft dit den. Precis som jag trodde det då Haha!

Resten av helgen rostade vi i ugnen. Men igår..då hittade vi en brödrost för 100:-! Så då köpte vi den och i morse var det avocadomacka som gällde som frukost för mig och Lovisa.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Visst är det konstigt att det aldrig är någon som stoppar in de där pennorna i brödrosten, videon eller vad det nu är. Alla är oskyldiga.. Enda förklaringen måste vara att det finns en hel del pennor som kan gå. :P

Anonym sa...

Sen finns det pennor som hamnar i öronen! Puss min unge

Anonym sa...

Klart som korvspad att det är Lovisa som har petat ner den där.. ha ha ha haaaaaaa
Avacado macka,.... lät gott du. Klart godare än stuvade sniglar som jag testade när jag var i Moskva för första gången.