måndag 15 januari 2007

Dagen i bilder


Kl.7 Evelin springer till bussen


Kl.8 Skjutsade Lovisa till skolan


Kl.9 Diskade


Kl.10 Stal jag en choklad från Lovisa


Kl.11 Slog jag in Lovisa's gamla trumbok som hon sålt på Tradera


Kl.12 Packade jag upp det jag handlat.


Kl. 13 Satte jag in fisken i ugnen.


Kl.14 käkade Lovisa lite choklad medans hon väntade på maten.


Kl.15 kom Natta och hämtade Lovisa.


Kl.16 Rättade jag till mina små tavlor som alltid vill hänga på sné


Kl.17 Försökte jag sova lite men det var ju lönlöst


Kl. 18-19 Satt jag vid datorn


Kl.20 Hämtade jag Lovisa på Sandhed, hon hade lyckats att spräcka Natta's mamma's täckbrallor.


Kl.21 satt Lovisa och jag vid datorn och kollade på lite allt möjligt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, jag vill också komma ihåg att göra sånt där. Kanske i morgon? Mitt minne suger.

Sofia sa...

Det verkar som du hunnit med en hel del idag. Fint. =)

LiNdA sa...

å jag har tagit betalt för dina varor :o)
jag vill oxå ha en kamera..
önska när ja fyller år kanske :o)
Lasse undrar ju vad jag vill ha... hahaha

Kanelbullen sa...

Den där fisken såg jättegod ut. "Ressepeft" tack! Puss min unge.