lördag 6 januari 2007

År 2006

Nu har ju alla skrivit om vad som var bra och dåligt och sånt man kommer att komma ihåg om året 2006. Här kommer lite från mig oxå:

Värsta gråten: När jag lämnade Evelin i Bollnäs på Alla hjärtan's dag. Har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.

Jobbigaste perioden: När jag kom på att Lovisa slutat käka. Det var några fruktansvärda månader innan hon kom på rätt sida igen.

Lyckligast: Evelin's trivsel i Bollnäs, både i skolan pch på boendet.

Bästa skrattet: När Lovisa och jag lekte Bääh-och karate-språket :)

Argaste arga: På Lovisa en gång i höstas när hon inte kom hem i tid, och fick mig att nästan dö av oro.

Blodbad: Helt klart Lovisa med sitt näsblod

Modigaste: Lovisa som gick fram till ett gäng med nior och sa åt dom att visa saker skämtar man inte om.

Bussresenär: Evelin mellan Orsa och Bollnäs

Slagskämpe: Lovisa när hon spöade två grabbar.

Sovare: Åke-pojken

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Årets bästa mormor: Min egen lilla mamma!

Du har så rätt om Lovisa. Hon är modig och står upp för sina åsikter det barnet.
Linus har ju lika åsikter om än lite tystare.

Dom är bäääst.

Puss min unge